bambi

Semla från Chokladfabriken

Första semlan för i år faktiskt!

Åh, jag är så glad! Jag kom i mina Hudson-jeans utan att ligga ner eller "hoppa" i dom! Dom är i och för sig strechiga, men storlek 29 som jag hade innan graviditeten.

Jag höll på och gick igenom mina garderober och insåg att jag skulle kunan slänga/sälja minst hälften av alla mina kläder. Det är massvis som jag inte har använt på evigheter, kan i och för sig bero på att jag har varit gravid... men vissa plagg har jag inte använt på flera år. Så jag kommer tillbringa resten av kvällen med att lägga upp 10000 auktioner på Tradera.

Älsklingen kom hem med två semlor från Chokladfabriken. Dom är så goda med chokladgrädde och amaretto i mandelmassan. Han frågade om han fick ena... hmmm... får se  ;)
#1 - Elin

Måste också rensa ur min garderob. Man känner sig lite lurad varje gång man tittar i den och ser alla kläder...Då är en tredjedel kläder jag inte kan ha...en tredjedel jag inte vill ha...och en tredjedel som jag använder :)

#2 - Ann-Louise

Åh vad god den semlan lät!!!

#3 - Nina

fy fasen så gott. du lägger ju bara ut frestelser i bloggen ;)