bambi

Torsdag
Plutten har inga biverkningar alls efter vaccinationen igår, skönt! Men han somnade jättetidigt, så tidigt så att vi hade inte ens bytt om till pyjamas på honom. Tror att han somnade runt 19.30 vilket gjorde att han vaknade 5.30 imorse... men jag har legat i sängen och slumrat tills nu men är ändå ganska trött... jag hoppas på att han ska sova middag snart så får jag vila lite till  :)

Idag skulle egentligen svärföräldrarna ha kommit, men dom är lite sjuka. Så synd!

Annars så tänkte jag fixa lite till med bloggen, lägga till länkar till några "Läsvärda inlägg" i vänstermenyn t.ex. Hoppas att ni får en finfin torsdag! :)
#1 - Moolin

Va skönt att han inte hade några biverkningar! Brukar de små liven få detta? Du märker att jag inte är en mamma va? *vissla*



Hoppas att du har en bra dag och får vila lite till sen!



Många kramar!