bambi

TV400 rider på Linda-vågen
Nu när Linda Rosings dejtingprogram snart har premiär så vill även TV400 ha en del av kakan och börjar sända repriser av Big Brother 2003 då Linda var med.

Jag blir lite överraskad att det är TV400 som ska sända Big Brother, för det gick ju på Kanal5. Har TV400 köpt serien av Kanal5?

Jag tycker ändå lite synd om dom gamla deltagarna. Dom kan ju inte vara så glada att deras 6 år gamla fyllefester visas för svenska folket igen. Stackarna...
#1 - malin

catya har bloggat om dig

#2 - Carre

Jag tycker som du,hur kul är det för dom egentligen,fast roligt är det ju.. Jag och min moster satt just o diskuterade när det ska börja visa alla gamla Baren och Big Brother Villa Medusa,,ja vi är riktiga dockusåpa freaks,,sen fick jag ett sms idag av henne att det skulle börja visas på tv400 som är helt fel kanal det va ju 5an som visade de ju,,men det är ju den roligaste säsongen iaf,,vi ska titta och njuta ikväll och sms diskutera mellan tittandet...

#3 - K

Man får väl ta konsekvenserna av sitt beteende ?

Dem visste att det skulle sändas, om dem inte skäms då, varför skämmas nu i efterhand. Dem gjorde valet o gå in där, så synd om dem ere fan inte =)