bambi

Det ultimata märket

Jag berättade förut för sambon att jag fundera på att sälja alla mina kläder så att jag bara hade Odd Molly kläder i garderoben. Han tycker jag är knäpp. Men, jag förklarade att jag trivs bäst i min Mollysar och så är Odd Molly det utlimata märket. Jag gillar nog 70-80% av Odd Mollys kläder, andra märken så kanske man gillar nåt enstaka plagg här och där.

Det skulle vara en dröm att ha hela garderoben full med Mollysar....
#1 - Moolin.se

Innan jag besökte din blogg så hade jag aldrig hört talats om Odd Molly. HUR mycket bonde är inte jag? :O

#2 - Katinka

Mmmm..

Kan bara hålla med..

Gillar också nästan allt Odd Molly gör och är i full gång att fylla min garderob. Handlar nästan aldrig andra kläder...

#3 - Jolanta

Ja, det är så nästan i min garderob.. Har väldigt många mollysar, och ett litet antal Hunkydorysar... Sedan jeans har jag i olika märken, inklusive 2 stycken odd Molly, och dräkten och aftonklänningar är lite blandat...

Men håller med, iden är inte helt främmande!

#4 - Flisan

Först, tack för listan med alla Odd Molly nätbutiker; har genast handlat en del. Jag hade med glädje bytt ut det mesta i min garderob mot Odd Molly :o)) Man blir glad av deras kläder ;o))