bambi

Tips på hur man ökar besökarantalet på sin blogg. Del 4.
Min statistik fortsätter uppåt, men har inte nått samma höjder som i gamla bloggen ännu. Har legat runt 600 unika besökare per dag nu dom senaste dagarna (men fredagar och lördagar är alltid lite sämre) eller straxt under 3000 i veckan. Men jag har fler prenumeranter på bloggen än tidigare och det är ju egentligen det som är roligast, att folk vill återkomma och läsa bloggen regelbundet. :) bloglovin


Eftersom ni är så söta, alla mina underbara läsare, så bjuder jag på 5 stycken nya tips på hur man kan öka besökarantalet. Även denna gång är det Zack som förmedlar dom till er:





#1 - Therese o Nellie

Åh Tack desamma! Ja Guitar Hero är verkligen superkul, hade inte kunnat tänka mig det innan :]

#2 - Elin

Så söta bilder!

Jag är ju en av dom som premunerar på din blogg :)

#3 - Moolin

Vilka supersmarta tips! TACK!

#4 - Iza

Tack för alla bra tips :)



Mvh

Iza

#5 - Skönt Hemma

Men vilka bra tips! Har ju en "nybloggare" och vill ju gärna uppmärksammas :) Att kommentera här är ju ett tricks ;)

#6 - Erika

Vilka bra tips!

Hihihi vilken söt och filurig liten vän du har, jätte söta bilder...

Lite smått goskli får man på den glada lilla pricken :)



Förresten måste passa på att säga att din blogg var jätte mysig att smyga omkring på, hittade alldeles precis hit :)



Ha en fortsatt bra helg.



Kram

#7 - Lundamamma

Hej

Har precis tagit mig igenom alla dina tips. Startade min blogg idag och känner att detta är nog något man kan fastna fort i. Toppen att kunna få snabbtips från dig, men än har jag inte riktigt förstått detta med att pinga och trackbacks. Vet du hur det funkar?



Tacksam för mer hjälp