bambi

Varför jag kallar mig bambi
Om ni undrar varför jag har valt nicket Bambi så kan jag berätta att jag har kallat mig det väldigt länge. Ända sen jag gick första året på gymnasiet (alltså 12 år sen).

När jag började gymnasiet så började jag chattaIRC. Det var en kille som nyligen hade gett mig komplimanger för mina fina bruna "rådjursögon". Så när det var dags att välja nick på IRC så blev det Bambi. Som 16-åring så tyckte jag att det var gulligt... och så har det bara blivit så att jag har kallat mig det sen dess... i 12 år... shit va tiden går fort...

#1 - Lisen

gullig blogg :]<3

#2 - Pitetjej [FOTOBLOGG]

Vilken fin blogg du har :)

#3 - Destiny

Det var par r sen man träffade bambi första gången jag minns irc tiden med :)



minns när bambi skulle lära mig irc :)



läser din blogg i mellanåt fortfarande sjuk skriven på deltid .

#4 - nina

Jahaja, där ser man. Har funderat lite på varför faktiskt

#5 - Susanne

hihi Jag kallas Bambi också sedan 1a året på gymnasiet, men av andra anledningar. Tydligen var jag något ostadig på mina lååånga ben efter lite förfriskningar på insparken :D Sen dess sitter det fast. Vissa vet inte ens vad jag heter egentligen :D

#6 - Carla

Jag har också blivit kallad för Bambi, av samma anledning som du =) Senare blev det Bämbi och nur är det inget av dom alls =)

Jättesöt blogg och liten har du också! Ha det bra!

#7 - Art By Tina

Vackert bloggnamn - sitter just nu och bara testar olika random bloggnamn - intressant att se vilka som gömmer sig bakom dom.

#8 - Anna

ok, då vet man det också :)



jag har aldrig använt IRC... ICQ hade jag ett tag men det har ju "ingen" numera....

#9 - A&V

Bra namnval på bloggen!