bambi

Vårt nya efternamn?
Jag och sambon hade ju tänkt gifta oss förra sommaren men ett plustecken ändrade dom planerna. Vi hade tänkt gifta oss på en strand i Thailand och hade till och med kontaktat bröllopsarrangörer. Men det är inte så bra idé att flyga till Thailand när man är höggravid och så ville vi lägga pengarna på bebisen istället.

När vi gifter oss ska vi ta ett helt nytt efternamn, vi hade tänkt ett släktnamn från sambons sida men man kanske skulle sno Sveriges pensionärers intressepartis nya ordförares efternamn? Eller vad säger ni? Var det inte coolt?
#1 - helena

haha, skitcoolt.. ingen som skulle messa med en direkt hehe

#2 - trollpackan kramar om!

Kul!

Jag har flyttat bloggen, titta gärna in på nya stället!

http://www.trollpackan.se

#3 - Lena

Hahaha, vad roligt! Verkligen passande namn för en ordförande i en pensionärsförening. ;-)



Jag hade också tänkt att jag och mannen skulle ta ett nytt efternamn. Men han var så svår på den fronten så till slut bestämde vi att vi skulle ta hans efternamn. (Eller rättare sagt jag gav med mig. Och han hade ett lite ovanligare efternamn så...)