bambi

Alla hjärtans dag smycken

Se vilket fint armband Susanne Håkansson har designat och gjort nu till Alla Hjärtans Dag. Jag blev faktiskt jättekär i det! Tycker att det är superfint  (*blinkar åt sambon som förhoppningsvis läser bloggen*)! Jag älskar hennes smycken, hon gör så mycket fint!

Armbandet finns att köpa hos SUH925 för 500 kronor, och som med alla hennes smycken så är armbandet gjord för hand i äkta 925 Sterlingsilver.

Susanne har även gjort matchande örhängen för 300 kronor, men om man köper både armband och örhängen så får man det till ett speciellt Alla Hjärtans pris på 700 kronor. Om man vill hinna få det till Alla Hjärtans Dag så bör man göra sin beställning innan den 3 februari.

#1 - Nilla

Sb: Ååh, tack så mycket, ska testa! :)



Jättefina smycken :D

#2 - Agnieszka

jättefina smycken!

#3 - Fun For Life

Vilka fina smycken!

#4 - Ida

men.. kan vara jag som är blind eller tänker fel nu... men om armbandet kostar 500 och örhängena 300 när det inte är någon rabatt. Hur kan då det speciella alla hjärtansdag priset bli 700? Hade det inte blivit det illafall? :)

#5 - Ida

HAHA, skrattar högt åt mig själv. Kallas det amninghjärna eller? Ja förmodligen. sitter här och skämms. var så inställd på att jag hade rätt.



500+300= 800 såklart! haha sorry :)