bambi

Äntligen!
Ikväll har Desperate Housewives premiär efter juluppehållet i USA, vilket betyder att imorgon får jag äntligen se nästa avsnitt! Jippee!!

Se vad som händer denna säsong här:
#1 - Agnieszka

Ohh.. då vill jag gärna veta vart man kan kolla på avsnitten...då jag är helt jävla fast i det.. har alla dem boxarna som finns att köpa men vill självklart ha meeeer!

kramar

#2 - anna

mammaledig i thailand, ja det vore ju inte helt fel=) hoppas kunna ta med thea dit en dag men känns lite trist med så lång flygresa nu när hon är så liten.



kul med desperate. det är en av mina favvoserier också men jag ska invänta tills det börjar sändas i sverige.. hihi

#3 - Malin

OHH va roligt, äntligen!!

#4 - Angelica

Alltså desperate började förra veckan i Usa, så med andra ord finns det redan ett avsnitt för dig att njuta av :o)