bambi

Brad Pitt som pedofil...?

Har ni sett reklamen för Brad Pitts nya film "Benjamin Buttons"? Vad jag förstår av reklamen så är han en gammal man som blir yngre och yngre. Han träffar på en kvinna som han sedan ett tag tillbaka var kär i, hon åldras normalt och hon säger "Vi möts i mitten.". Så det låter som om han, den gamla gubben, blev kär i en ganska så ung tjej och nu möts dom mitt i livet... låter nästan lite som peddo-varning? För han ser ju ut att vara 60-65 och om dom möts i mitten.. 30 nånting.. hur ung var inte hon när dom träffades??? Eller har jag missuppfattat det?
#1 - linnea

hon har ett typiskt model utseende, elina alltså

#2 - Anna

Svar: Tack så mycket. =)

#3 - carro

Du har fått en utmärkelse i min blogg!

#4 - Helena

Alltså, jag vet att den låter skruvad filmen, men den är SÅ bra.. länge sedan jag gråtit så mycket till en film.. när man ser den känns den definitivt inte som pedofilvarning även om jag kan förstå att det låter så.. Men grejen är att han inte föds gammal till sinnet. han ser ut som om han är gammal men han är ett barn i början, med en gammal mans utseende.. så de är lika gamla i sinnet liksom..



se den!! :-)

kram