bambi

♥ Dagens mirakel ♥
Jag är så otroligt tacksam för min underbara älskling. Han har dammsugit och borrat och fixat en massa under helgen. Nu har han dessutom gjort godisar! Han är verkligen bäst!

#1 - Angie

Du har fått en Award inne hos Mig!!



Kramis

#2 - Elin

Kan du kanske lägga ut receptet på godisarna. De ser verkligen underbara ut!



Kram

Elin

#3 - Elin

Åh, det ser verkligen mumsigt ut. Kan man kanske få receptet?



Kram

Elin

#4 - Jessica

Här är en till som är sugen på det receptet! :)

#5 - Elina

Åh de såg goda ut.. Håller med Elin ovan och undrar om du inte kan skriva ut receptet :)

Kram kram

#6 - Malin

Jag håller med alla andra och sen vill jag tillägga att jag måste få en sådan i munnen på en gång annars går jag nog under? :D Sen vill jag dessutom att du skriver en bok om hur du har gjort för att din karl ska göra alla de där sakerna :P

#7 - niki

vad gott :D