bambi

Dagens schema
Nu har jag ätit frukost och tagit ett bad, så nu känner jag mig som vanligt igen!

Idag ska vi sätta upp vår stora spegel och några tavellister = borra i betongväggar... inte roligt. Zack tycker inte om det heller och brukar gråta en massa då. Stackarn.

Sen ska jag även skissa på en tävling som snart kommer upp i bloggen och så ska jag skriva ett inlägg om Odd Mollys vårkollektion (med bilder!).

På tisdag så kommer vår nya bokhylla! Jippe! Längtar så! Äntligen lite ordning och reda!


Förlåt att jag har varit så dålig på att svara på alla era kommentarer. Just nu så läser jag dom bara lite snabbt, men jag ska ta och svara på var och en ikväll! :)
#1 - Agnieszka

Ohh spännande med en tävling, ser jag verkligen fram emot!

#2 - Amanda Eklund

Härligt men en stor spegel. Det skulle jag vilja ha inne på mitt rum, en som täcker typ hela väggen :P

#3 - Emelie

Hej.

Gud vad roligt med en ny blogg.



Kram Emelie i Sthlm