bambi

Favoritkomiker


Vi har bokat biljetter att se Johan Glans, mfl i april! Åh, va jag ser fram emot det! Jag är lite småkär i Johan, jag tycker att han är så himla söt och rolig. Han är helt klart min favorit komiker! Har ni någon favoritkomiker? David Batra kommer nog på andra plats för mig... och sen Björn Gustafsson på tredje plats.
#1 - Claire

Jag gillar också Johan Glans väldigt mycket :) sen gillar jag Henrik Shyffert och Björn Gustafsson :)

#2 - Anna - mamma till 2 sessor

Tycker om de du radat upp! Såg Johan & David för några år sen! Hysteriskt roligt!

#3 - Erica

Håller med dig! Har både sett Johan Glans och Björn Gustavsson live och det var det helt klart värt. En annan är Magnus Betnér - hans sarkatiska humor gillar jag skarpt :D

#4 - Anneli

Min är helt klart Magnus Betnér!!! Min absoluta favvo! Trevlig dag! Kram Anneli

#5 - Linda

Johan Glans är min absoluta favorit! Om du inte sett "johan glans world tour skåne" så måste du se den :)