bambi

Flyttbara Zack
Zack har blivit så otroligt duktig på att förflytta sig!! Jag satt vid datorn medans han låg på golvet. Jag fotade honom lite medans han låg där och sen märkte jag att han hade ju flyttat på sig superlångt, helt på egen hand!! Nu får man verkligen börja ha koll på honom. Titta så han flyttade på sig:

#1 - Nina

haha. min kille ville kolla på serie och ja sa att ja inte kände för det och satte mig och kolla bloggar istället =) hahhaah! Ibland så har man sådana här kvällar då man bara vill surfa runt =)

#2 - Nina

helt plötsligt så händer det vettu å så är de långt borta :D de är ju snabba som tusan. snart börjar han dra i lådor och sånt med s

den är så fin lundmyr bodyn, fick en likadan till Theo för nån vecka sen lr två.. Snyggt med svart å rött..

#3 - matilda - mercedes mamma

haha , visst är det kul när det börjar hända saker ;) sen går det fort !

#4 - Bloggungens mamma

Hej, tack för att du hälsade på hos oss! Du har en go tid framför dig med din söta bebis!

Vi hörs igen!

Anna/Nils