bambi

För ett år sedan...

Mumari hade en liten utmaning på sin blogg, att man skulle se vad man bloggade om för ett år sen. Tyvärr hittade jag inget inlägg från den 28 januari 2008 i gamla bloggen eftersom jag tydligen mådde väldigt illa då! Men jag hittade inlägg från den 29:e och 30:e. Både handlade förstås om min graviditet.

En av dom roligaste sakerna med att blogga är att det blir som en dagbok som man kan titta tillbaka i och minnas. Och jag minns verkligen hur illa jag mådde i början av graviditeten... det var inte roligt! Och så var jag så trött! Jag kunde sova hela dagarna, sambon tyckte inte att jag var något vidare sällskap då....

Men nu ett år senare så har jag min älskde plutt att krama om och då var det ju så värt all illamående, extra kilon och trötthet!


Trött och osminkad... men kramig!
#1 - Jacks mamma

Vad lika ni är! Tänk om jag bara kunde vart det minsta lilla lik mig hahha ;)

#2 - Nina

mysiga bilder :D

#3 - Sofia

såååå söt man kan va...