bambi

Föräldrargruppen
    
Zack matchar den röda mattan så fint med sin röd-randiga body

Det var så roligt att träffa alla i föräldrargruppen igen efter juluppehållet! Va alla bebisar hade blivit stora!

Men Zack är helt klart tjockast.. haha... men det gör absolut ingenting!

Han har nu spräckt 8-kilos-gränsen:

090120 (4 ½ mån.)   8290 g.   67,2 cm
081204 (3 mån.)        6825 g.   62,4 cm
081104 (2 mån)         5870 g.   60,5 cm
081009 (1 mån)         4375 g.   56,2 cm
080904 (födelse)      3720 g.   53 cm
#1 - e

Oj så söt han är, och vilken stor kille. Vår vägde 5,8 och var 62 när han var fyra månader och en vecka ... och jag tycker att han har blivit stor :)Han var kortare men vägde ungefär som Zack när han föddes. De verkar vara ganska lika i utvecklingen. Han låter som Zack när han "pratar" och sedan så är han också ganska bra på att stå, rulla och sådant. Däremot vill han inte sova alls under dagarna ... så han håller mamma sysselsatt :). Måste vara skönt att ha en sån snäll och lugn bäbis som kan roa sej själv en del. Vår son vägrar att ligga ner, han ska stå konstant när han är vaken, så jag har att göra om dagarna :).

#2 - Solblomma

Oj vår tjej är snart 6 mån och väger 6,3 kg och jag som tycker hon börjar bli tung :o)

#3 - Linn

oj, hehe... Min dotter är 1 år och vi kämpar för att få upp henne i vikt. Nu väger hon 8700g och 76 cm. Skulle önska att hon vägde lite mer, även om min rygg är nöjd...;)

#4 - Noretstar

Vilka härliga bilder med en massa bebisar! Ser också fram emot föräldragruppen imorgon torsdag.

#5 - Nina

å idag va vi på 2 mån koll.. å ja trodde han skulle komma över 5kg strecket. men han stanna på 4990. sååååå nära ju :D

så roligt att se hur mkt de gått upp etc. När man får se deras kurva =)



va gör ni på eran familjegrupp? hur ofta har ni den? ja ska börja med min nu i nästa månad.. hoppas på att den blir bra =)



gillade byxorna zack har på sig. vart har du köpt dem? nyfiken i en strut