bambi

Först ut...
..med Odd Mollys vårkollektion på nätet verkar vara:

Gucce! Och Country Dreams verkar vara på gång eftersom dom har i allafall nämnt den på sin hemsida.

Ni har väl inte missat hela listan på alla svenska webbutiker som säljer Odd Molly? Den finns här.
#1 - Anna-Karin

Jag var snabb och beställde två tunikor från Gucce!

400 Tunic, Rose,

911 Makeout blouse, Chalk



(Country Dreams har jag bara haft problem med så dem tänker jag aldrig mer beställa ifrån.)



Underbart nu när vårnyheterna trillar in!

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Ja, jag är lite sugen på den där Makeout blouse också.



Tråkigt att höra om Country Dreams! Jag har haft bra kontakt med dom tidigare, men nu var det ett tag sen...

#3 - Elina

Nu har jag skickat mail och frågat blogg.se om jag får ta över bloggadressen.. Så nu väntar vi bara på svar, tack för tipset och hjälpen var jag skulle vända mig :)

Ha en bra dag!

#4 - Angela Forsberg

Hej igen.

En vännina kollade med Ajabajakids och där släpps Odd Mollys vårkollektion vecka 4 eller tidigt vecka 5.Bara att hålla ut....

#5 - Marie

Hej!

Jag är också sugen på att beställa från Gucce, är det någon som har beställt därifrån? Är det säkert att beställa från dem?

#6 - sara

Jag har bara positiv erfarenhet av Country Dreams. Anna har varit jättesnabb på att svara på alla mina frågor jag har haft både via mail och tel. Snabb leverans och inga problem med returer.