bambi

God morgon!
God morgon allihopa. Jag har nyss stigit upp och ska straxt ta och fixa frukost och börja ladda ner det senaste Desperate Housewives avsnittet från USA. Sen ska jag se om en kompis och hennes dotter vill komma över på fika idag, annars händer det inte så mycket. Imorgon däremot ska vi träffas i föräldrargruppen och så kommer Zacks faster hit. På onsdag så ska jag på afterwork med arbetskollegorna, det var ett tag sen jag träffade dom så det ska bli kul! En härlig ny vecka alltså! :)
#1 - Marie

Åh vad härligt med afterwork! Jag ska på afterwork på fredag. MEN.....jag har problem. Har inga fina kläder att ta på mig. Har letat på nätet...tänkte mig en söt svart klänning eller liknande. Vad ska du ha på dig?

Halva festen är ju att få klä sig och sminka sig fint :-)

Kram

#2 - Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Marie: Jag tror att det blir en Odd Molly underklänning med antingen en Odd Molly kofta eller tunika till...



Visst är det kul att få klä upp sig! Speciellt när man går hemma hela dagarna annars!! :)