bambi

God natt!
Jag är jättetrött så jag ska straxt gå och lägga mig i sängen och läsa i lite tidningar och mysa lite med Zack. Sambon har spelkväll ikväll (WoW) så då får jag ha Zack helt för mig själv  :)

Men innan jag går och lägger mig så kör jag en utmaning som jag fick av Elina:

Favoritstad: Oj, jag måste nog säga Göteborg (även fast jag bor i Stockholm... det är ju nästan lite förbjudet). Men jag älskar Liseberg och västkusten, oslagbar kombination!
Favoritdrink: Martini Bianco (om det nu räknas som "drink"?)
Det galnaste du gjort: år: Att inte använda preventivmedel och riskera bli gravid (det var ju superläskigt!).. och så blev jag det! Och se vilket underbart resultat det blev! :)
Inom 10 år: Har Zack nåt syskon eller två. Vi bor i villa och hela min garderob består av bara Odd MOlly... haha  ;)
Favoritplagg: Just nu - Odd Molly underklänning
Sjukaste drömmen: Ja du... är typ alla drömmar ganska sjuka? Och så minns man ju knappt några... så jag vet inte?

Jag utmanar alla som vill!! God natt på er!
#1 - Anonym

Tack så mycket, snällt sagt :)



Och ja, vi längtar jättemycket nu. =) känns lite pirrigt med.

#2 - Daniel

å jag som brukar predika att man aldrig får glömma kondom! ;)

#3 - Frida och Pricken

Du och din underbara blogg har en utmärkelse att hämta i min blogg!

#4 - Nina

ja det har varit lite mkt skit faktiskt med dem. eller ja, två saker. vårt köksbord som kom det var inte behandlat och vi fick höra att det fick vi minsann fixa själv. ja lacka, så ja ringde dem och de kom hit å fixa det sen. Men måste man bråka om dem har gjort fel?



sen som sagt att vänta till mars blir man riktigt irriterad på. Men vi vill verkligen ha just den bänken. Den passar in perfekt i storleken här. Så va gör man?!



Om du vill ha nr dit jag går så hojta till. De ligger vid st eriksplan. De har både manikyr och pedikyr. Sen så gör de ju naglar oxå. Det jag har är glasfiber. Jag betalade 550:- första gången. Sen 350 (mer om flera tippar gått av - vilket de aldrig gör för mig peppar peppar tror det är 20 kr extra per tipp) varje månad för påfyllning och lackning. Har gått hos dem i 6 år nu. Är beroende! Har aldrig kunnat haft långa naglar för mina är för mjuka. Men nu surrö så ser man fin ut. Plus att de är så runda i kanterna så det är svårt att rivas med dem. om man tar mina egna naglar som var sylvassa.

#5 - mathilda

sv: ja visst är de fina, tror jag kommer att klicka hem en väldigt fort;)