bambi

Han är ond! Mycket ond!
   

Vi har suttit och spelat Alfapet ikväll, framför tv:n. Vi spelar inte det så ofta eftersom jag är en väldigt dålig förlorare och när vi väl spelar så startar det ofta bråk. Just Alfapet är också extra känsligt eftersom jag tycker att jag alltid har rätt och att man visst kan säga "äg".. som ni "Äg mycket prylar nu, så att vi kommer ur finanskrisen." eller "yl" som i "jag hörde ett yl". Men sambon håller inte alltid med mig... och vägrar acceptera dessa självklara ord. Ond som han är!
#1 - bergbackaskaniner

snygg blogg kolla gärna in min;)

#2 - Heidi

Du har fått ett pris o hämta i min blogg :)

#3 - Heidi

Du har fått ett pris o hämta i min blogg :)

#4 - Lizen

Hej!



Angående Alfaet - har du provat att spela Betapet på nätet? www.betapet.com - där KAN man inte fuska. Jag och min sambo brukar spela det mot varandra, sitter vid varsin dator.