bambi

Idag är Zack försöksbebis
Oj, va trevligt det var igår på Afterworken... lite för trevligt. Så jag är ganska trött och har lite ont i huvudet idag. En kollega var så söt igår och gav alla komplimanger, vad hon tyckte var bra med dom... om mig sa hon att jag är ärlig och oprentantiös (stavas det så?). Just ärlig är något jag verkligen försöker vara jämt... så jag är glad att hon sa det om mig.

Jag lovade att komma förbi jobbet idag efter lunch med Zack eftersom en kollega pratar om genus med sina elever. Vi ska då inte avslöja om Zack är en pojke eller flicka och så får dom se hur svårt det är att prata med en bebis som man inte vet könet på. Så Zack får vara "försöksbebis" idag... jag har klätt på honom lite könsneutrala kläder.

Men jag ångrar lite att jag lovade att komma förbi idag... hade hellre stannat i sängen hela dagen känner jag. Men har jag lovat så har jag... och sen ska det bli spännande att se hur dom bemöter Zack  :)
#1 - anna

så spännande! antar att du skriver om resultatet på bloggen sen.. det är ju riktigt kul sånt där.. =)