bambi

Inte en Jens
Haha.. jag har skrattat åt att ni inte trodde att min sambo "såg ut som en Jens". Har retat honom och har har blivit lite ledsen och undrat om "han ser så tråkig och alldaglig ut". (Så tydligen är Anders, Thomas och Erik "tråkiga" och "alldagliga" enligt min sambo...)

Som om "Jens" är så spännande och coolt namn (i motsats till Anders, Thomas och Erik)?  ;)
#1 - Åsa Wojtowicz

Hej



Du har en utmaning att hämta inne hos mig!



Åsa

#2 - Mamma Melissa

Jens är ju jättecoolt (hmr...)... låter ju typ som jeans och jeans har ju alla coolingar.... Han är helt enkelt coola Jeans-Jens;.)



Tack för kommentaren inne hos mig också!:.)

#3 - Jessica

haha, jag trode faktiskt att hela det där telefonförsäljar-inlägget skulle gå ut på att din sambo inte ens heter Jens. Jag trode stenhårt på Andreas, undra vad jag fick det ifrån :P

#4 - susse

nice blogg.. :D