bambi

Leksaker för halva reapriset
Vi var ju till Åhlens City idag och dom har ju halva reapriset på en del saker, bland annat en massa leksaker och gosedjur. Vi har inte handlat så mycket leksaker Zack ännu, men har fått en del, så jag passade på och handlade lite nu när det var så billigt!


Dessa tre djur fick följa med hem. Alla tre tillsammans kostade bara 86 kronor!! Elefanten har en skallra i sig, kossan är som en liten saccosäck och hästen på bollen kan ställa sig upp igen och så är det som en bjällra i den. Zacks direkta favorit blev elefanten. Han har legat och sugit på dens öra ett tag nu  :)
#1 - Marielle

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

#2 - Stina

"hästen" är mistänkt lik en giraff :-D. Billigt värre var det iaf!

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Stina: Haha.. jo, nu när jag tittar närmare på den så ser jag ju att det är en giraff! ;)

#4 - knivlisa

tack för tipset, ska in en sväng till åhlens i dag..