bambi

Min nya hårfön


Jag fick min nya hårfön för ca en vecka sen. Så nu har jag testat den några gånger och jag måste säga att jag inte märker någon skillnad alls. Jag tycker inte att håret ser glansigare ut även fast jag använder glans-funktionen ganska så mycket. Däremot så gillar inte Zack den alls och blir rädd om han är i närheten när jag använder den! Så jag får se till att han är i ett annat rum om jag ska föna håret.

Det som är bra är att man kan ställa in värmen, men det kunde jag även på min gamla. Annars så är den helt okej, kanske lite i dyraste laget (500 kr.) men jag hade inte köpt en ny hårfön på ca 8 år så då kan man kanske kosta på sig en dyrare en (som förhoppningsvis är bättre också).
#1 - Elin

Nu finns en (lååång) förlossningsberättelse i min blogg. Klicka på Förlossningen i vänsterspalten under ''OUFF'' så hittar du hela berättelsen =)

#2 - Gabriella

Har fortfarande inte kommit på det där med hårblåsen. Blir ALDRIG lika snyggt som hos frissan ;-)