bambi

Natt 5 av Projekt "No more night-meals"
Äntligen! Plutten sov hela natten utan att vakna en endaste gång! Så skönt!

Fast! Han somnade rekordtidigt igår kväll, klockan 20 (så vi hade inte ens bytt till pyjamas på honom) så han vaknade ganska så tidigt, vid klockan 5. Men då hade det ju gått 9 timmar så jag ammade honom och sen la tillbaka honom i hans säng. Sen vaknade han igen nu vid ca 07.20 och var jätteglad.

Och jag sov ganska bra själv, det var skönt att få sova så många timmar i sträck (fast jag la mig straxt efter 23 så så jättemånga timmar blev det kanske inte...).

Läste föresten att bebisar i Zacks ålder sover ca 15 timmar per dygn, 10 på natten och 5 på dagen. Och det stämmer nog in ganska bra på honom...
#1 - stina

jag skulle också vilja bli lärare, var utbildningen jobbig?

#2 - Jempajenny

Grattis! Vi hade en liknande natt inatt, med undantag att vi vaknade kl. 05 av att andningslarmet gick igång!! Panik!! Men det var Agnes som hade snott runt i sängen som en liten blind hamster och hamnat upp i ena hörnet av sängen. När vi tände lampan låg hon förnöjt och pillade på sin Tummendocka...

#3 - Lena

Åh vad skönt! Hoppas det håller i sig. Men det gör det nog. Jag längtar också dit, är inne i de där nätterna då man försöker och måste vara vaken mer än vanligt. Men snart så...