bambi

Odd Molly utan Molly


Dessa linnen kändes inte alls som den vanliga Odd Molly-stilen. Halterneck och det rosa blommiga tyget påminde mig om ett linne som Bondelid hade i sin kollektion förra sommaren. Vad tycker ni om dessa inte så molly-iga linnen? # 894 coquette halterneck heter dom i allafall.




Även dessa var lite annorlunda... fast inte lika mycket. Dessa heter #983 cherry top.
#1 - Linda

Jag har svårt att se tjusningen med Odd Molly. De flesta plaggen ser ut som värsta tantkläderna och väldigt osmickrande för kvinnokroppen. Mönstren och snitten är så trista. Skulle aldrig sätta på mig det flesta av plaggen.Men glad att smaken är som baken så det finns kläder till alla. Dock är jackan du har av märket helt okej!

#2 - Anonym

Du skriver mycket om Odd Molly men jag har bara sett ett eller två plagg som jag kan tänka mig ha på mig. För mig är det gravidkläder eftersom de flesta är skurna under brösten och därunder pösigt.

Sorry, vi har inte samma smak

Men jag gillar din blogg ändå =)

#3 - Jenny

Jag älskar Odd Molly och läser din blogg mest av den orsaken. Hittade hit när googlade OM!!

Du gör ett fantastiskt research-arbete, tack tack!

Kram en annan Odd Molly-mamma

/Jenny

#4 - Karin

jag älskar odd molly! verkligen kläder man blir glad av:) väldigt bra på storleken också(iaf de kläder jag har köpt) jag känner mig alltid fin när jag har odd molly på mig:)