bambi

På begäran: Älsklingens snickersgodisar

1 1/2 dl ljus sirap
1 dl strösocker
1 dl kokos
1 burk jordnötssmör
8 dl cornflakes
200 gr. choklad

Koka upp sirap och socker till en klar blandning. Ta bort det från plattan och blanda ner jordnötssmöret så att det smälter. Rör ner kokos och till sist cornflakes. Tryck ner det i en ugnsform och låt svalna. Smält choklad och ha på! Mums!
#1 - Malena

Det där ska jag definitivt prova idag! Bakade visserligen chokladmuffins med kärleksmumsglasyr på i helgen men man kan ju aldrig få nog av sötsaker. :)

#2 - Ulrica

Oh my goood, dessa hade jag glömt bort. Nu ska receptet fram minsann. MUMS!!!

#3 - Anonym

mh, det ser gott ut! :)

#4 - Elina

Dessa ska jag prova :) Låter jätetgott :) Mumsigt!!

#5 - Marie

Mmm både ser gott och smakar säkert gott också. Måste testa detta! Jag har sett detta recept någon annanstans förut men jag tog aldrig med mig det tyvärr. Ha en fin dag. Mvh Marie