bambi

Rea på barnkläder

Köpte dessa två plagg på Åhlens City också. En body från Liten Jag (ett märke som jag inte har testat förut, det verkar vara väldigt bra kvalité) och ett par tights från Name it Newborn. Jag fick båda plaggen för bara 127 kronor eftersom det var 30% rabatt på reapriset! Åh, va jag älskar att fynda! :)


På Polaren o. Pyret så hittade jag en sån otroligt söt body, men den fanns inte i Zacks storlek bara i mindre storlekar. Då kom jag på att en nära vän till mig ska få barn om ett par månader så jag måste köpa den till henne! Och så matchande byxor och mössa förstås!

Till Zack blev det två bodyn och ett par strumpor i nästa storlek (som han snart kommer kunna ha så som han växer!). Den enfärgade bodyn är mer blå-grön än på bilden, men den har så fint mönster i tyget... små hjärtan (som ni ser på närbilden). Alltihopa, 3 bodyn, 1 par byxor, 1 mössa och 1 par strumpor, för bara 430 kronor!!
#1 - Hertiginnan Anne von Porat

Bambi din uppgift handlar om att agera åklagare i allt jag skriver om. Våga andas det är bra för själen.

#2 - Agnieszka

Jättefina kläder du köpt!

kramar