bambi

Shit vilken skillnad
Nu när jag kikar på min egen blogg och tittar på bilden i förra inlägget så ser jag vilken skillnad det är på "pojkkläderna" och på "flickkläderna" som är köpta på H&M. Så färgglada flickkläder och sen inte lika färgglada pojkkläder. Det är verkligen tråkigt att det ska vara så! Tur att jag köpta två av varje sort då.. så kanske det jämnar ut sig!
#1 - Jacks mamma

Ja, visst är det tråkit att "pojkkläderna" alltid har så dystra färger och "flickkläderna" alltid är så glad..Men men, som du skrev man får kompensera ;)

#2 - Mischka

hehe jag ska för första gången själv gå på en sån utförsäljning. hoppas den är bra för butiken dem ska va i tror jag är liten. hoppas de inte är stökigt å så

#3 - Carolin♥

Nä verkligen inte haha helt tappad

#4 - Nina

tycker faktiskt det är så överallt. fattar inte varför det ska vara så?