bambi

Smartaste vinstället

Jag blev imponerad när jag läste om detta vinställ som finns hos CoolStuff. Vinstället heter Archie (gulligt namn, va?) och håller reda på hur många glas vin som finns kvar i lådan. Den kan då även tala om hur många glas man har druckit... så att man kan hålla koll på det. Så när man är full och tror att man bara har druckit 3 glas vin så kan man titta på Archie och se om det är sant  :) 
#1 - Agnieszka

smart liten apparat! men vill man verkligen veta hur många glas man druckigt...?

#2 - Sandra

Sv: Tack så mycket:)

#3 - Denise

Sv: Tack för att du sa det, nu har jag fixat en tjej som ska hjälpa mig med att göra en ny snygg meny.



Följ gärna min blogg med bloglovin:)

Trevlig helg

/Denise

#4 - The Stable

Vad roligt att du gillar bloggen. Jag har precis "suttit fast" i din!! TAck för titten! Jag har också fått barn 2008. En Hennie! =)



Läs mer här... http://storakil4.blogg.se



Kram Sara

#5 - Josefin

Ja, visst är den :)

#6 - Madeleine

Usch nej.. den är ju hemsk.. vill inte veta hur mycket jag har druckit.. hahaha :-o

#7 - anna

ja visst är det fräck! gav svärmor en sån i julklapp, det var mycket uppskattat! haha..

#8 - Amanda

SV: Ja det tycker jag me ;D

#9 - Annika

SV: Andra avsnittet går i repris idag kl 15.10! =D

#10 - Mamma Melissa

Ha ha... Archie... verkar vara en bra och "sanningsenlig" kille...

#11 - Lesly

ja den va väldigt praktisk mä ja säga. Varningsklocka =) Jag gillar din blogg och Zack är jätte söt. hade bra!