bambi

Traderatips
Jag älskar Tradera, speciellt att fynda ovanliga Odd Molly plagg från tidigare kollektioner (men nu får man se upp för pirat-kopierade Odd Molly plagg!) och fynda fina bebiskläder till Zack (som oftast är i nyskick och för en bråkdel av nypriset). Här kommer några tips på vad jag skulle gärna buda hem just nu:

Barnkläder:
En fin Bondelid-body i storlek 60, just nu 11 kr.
Sött IdaT-set, body och byxor i storlek 68, just nu 36 kr.
Gulligt PO.P-set, body och byxor i storlek 62, just nu 20 kr.
Tummen-set med body och byxa i storlek 74/80, just nu 26 kr.
Molo-body och mössa i storlek 62, just nu 12 kr.
En söt Me&I body med en koala i storlek 74/80, just nu 21 kr.

Odd Molly:
Ovanlig sidentunika från Burn Baby Burn kollektionen, storlek 1 (600 kr just nu!!)
Odd Molly Wonders klänning i storlek 1  (om det hade varit storlek 2 hade jag helt klart budat! Bara 432 kr just nu!)


Denna väldigt eftertraktade tröjan (även jag letar efter den) finns nu i storlek 1 med ett saftigt utropspris på 1399 kr.


Även denna handstickade/handvirkade koftan från Vive la differance kollektionen är ju så underbar! Om det hade varit storlek 2 på den så hade jag budat direkt! Så fin! Utropspris 700 kr.
#1 - Zun

Har du några bra tips på hur man ska veta att det inte är piratkopior.....?



/Zun

#2 - Therese - Eira min ögonsten

Hur är storlekarna på odd molly? Och hur översätter man dom till svenska storlekar?

#3 - Ulrica

Tradera är toppen. Ska snart ta tummen ur och lägga upp en massa barnkläder som blivit för små.