bambi

Tragisk historia hos Oprah

Såg på Oprah idag och det var en väldigt gripande historia. En kvinna var där och berättade om hur en vanlig dag förändrade hela hennes liv. Hon jobbade som lärare och det var första skoldagen efter sommarlovet. Hennes man skulle till tandläkaren och han är den som annars lämnar deras 2-åriga dotter på dagis. Men eftersom han skulle till tandläkaren så skulle hon lämna dottern. Hon kör iväg med dottern och stannar till och köper munkar till sig och sina kollegor på vägen. Sen så kör hon till jobbet och parkerar där.

På eftermiddagen, straxt innan hon ska gå hem så kommer en kollega förbi och säger att hennes dotter sitter i bilen. Kvinnan får en chock! Kollegan frågade "Hämtade du eller skulle du lämna på dagis?" Hon rusar ut och hittar sin 2-åriga dotter död i bilen. Det hade varit 35 grader ute (det var augusti) så hon hade kvävts. Hennes hud hade börjat flagna till och med.

Usch, jag fick så ont i magen när jag hörde henne berätta sin historia. Hon var inte van vid att lämna dottern på dagis och hade så mycket i huvudet eftersom det var första skoldagen efter sommarlovet. Usch, vilken tragisk händelse att behöva bearbeta. Det var verkligen en läskig historia...
#1 - sofie

Men jösses, det låter som världens mardröm! Nästan obegripligt att tänka sej in att det någonsin skulle hända! Usch usch, obehagligt!

Hoppas att mamman får proffs hjälp att orka gå igenom det, annars är det nog svårt..



Hoppas det går bra med dej och lillplutten i den nya lägenheten! :) Är ni helt inflyttade nu alla tre? Kram

#2 - sofie

Föressten!:D Måste tacka dej! Det var genom dej jag hittade till den skojiga hemsidan, picnik! =)Verkligen jättekul!

#3 - anna

ja jag såg också en snutt av oprah. usch va hemskt säger jag bara..starkt att prata om det i tv ändå.

#4 - mathilda

usch, stackare! vilken hemsk känsla!

#5 - Agnieszka

såg det med, gud så hemskt det var.... trodde jag skulle börja böla.....

#6 - Jessica

Såg också det! Vilken tragisk händelse! Jag satt och grät när mamman berättade.

#7 - Helena

USCH vad hemskt!! :-(

#8 - Josefine

Herregud vad hemskt! Jag började gråta när jag läste det nu! Stackars mamma!

#9 - Anna - mamma till 2 sessor

Men herregud så hemskt :( Tragiskt.