bambi

Varför är det alltid mysigare på sambons sida av sängen?
Vi vaknade vid klockan 7 idag eftersom då skulle sambon upp. Jag var fortfarande trött så efter att ha ammat så ville jag fortsätta och sova. Jag frös lite så jag kröp in under sambons täcke (han har ett duntäcke, men inte jag) och la mig på hans sida. Det var så mysigt. Älskar hans doft. Jag tycker verkligen att min sambo luktar underbart! Men jag skulle kunna ligga och mysa under hans täcke hela dagen idag känns det som... ska nog lägga mig där och läsa lite någon tidning.
#1 - Anette

Hej

Läste att du hade skrivit om lundmyrs overall, hur tunn är den?

#2 - rosalucia

Ni kanske kan ligga på hans plats varannan natt...?

Eller så snor du helt kallt hans täcke!!!

Kul att ha hittat din blogg!!

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anette: Den känns mer som en vår/höst overall. Men vi använder faktiskt den nu när det inte är så kallt, tillsammans med en filt.

#4 - Anette

Är den liten i storleken?

vilken storlek har ni o hur stor är er son?

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Anette: Nej, den är ganska stor. Vi har storlek 70 på den och Zack håller nästan på att växa ur sina 68 cl kläder. Men overallen är riktigt stor på honom, så han kan ha en massa kläder under. Och så tänkte vi att han kunde ha den hela våren.

#6 - Michaela / Bloggdesigner ♥

vilken söt bebis :)