bambi

Växtspurt?
Jag är så otroligt trött idag eftersom Zack har vaknat flera gånger under natten och varit hungrig. Jag testade ett par gånger att få honom att somna om utan att amma honom, men det gick inte.. han var verkligen hungrig! Han brukar annars bara amma 1-2 gånger per natt men nu blev det runt kl.0.00, kl.03.40, kl.05.40 och kl. 08.00. Några kompisar har pratat om växtspurtar då deras barn har ammat extra mycket, så det är väl kanske en sån han är inne i just nu. Jag hoppas att det är övergående för jag är helt slut efter natten... och sov jag ändå lite extra till kl. 11.

Och jag som trodde att nu när Zack har börjat äta gröt på kvällarna att han skulle sova bättre... men det är nästan tvärtom!
#1 - Ann-Louise

Det skiljer bara en dag på våra söner tror jag och det är samma sak här, William vill äta hela tiden på nätterna och jag är helt slut av sömnbrist. Jag tror det beror på att han växer och så har jag hört talas om någon 19-veckorsfas som kanske också kan spela in.

#2 - Agnieszka

Ja Nova hade oxå sånna perioder när hon var liten... flera stycken faktiskt!

Men det går över! Nu sover Nova hela nätterna... iofs är hon över 2 år.... men iaf!

kramar