bambi

Veckans humorblogg
Denna gång tänkte jag tipsa om den roligaste bloggen jag vet just nu och det är Knivlisas blogg. Nu har inte alla samma sorts humor som jag, men jag tycker att hon är sjukt rolig. Hon är så rolig så att ibland när jag läser hennes blogg så känner jag att måste dela med mig av det roliga så jag ringer sambon och läser högt från hennes blogg så att vi kan skratta tillsammans. Jag brukar tvinga honom att läsa hennes blogg, även fast "han inte läser bloggar".

Hon är lite av en "Seinfeld" i bloggvärlden, egentligen handlar hennes blogg inte om någonting särskilt och hon skriver om vardagsbetrakelser. Så där så att man verkligen känner igen sig. Kolla in Knivlisas blogg och få er ett gott skratt  :)

P.S. Sen att hon är så sjukt söt är ju bara ett plus  ;)
#1 - mumari

God morgon, är på språng! Nej, den måste ha trillat bort själv? Prova lägga in den igen, säg till om det inte funkar så hjälper jag dig!

Kram

#2 - Ida

Ja hon är så sjukt rolig!!

#3 - knivlisa

ÅHH TACK!!! Snälla du vad söt du är.. KRAM