bambi

Zack har inget hyfs alls...

Zack har fått gröt idag igen. Han pratade under hela måltiden... non stop.

#1 - Duracellmamman

Åhhh vilken härlig film!!!

#2 - Dante

så duktig han är, simultanförmåga kallas det ju ;-)

#3 - Dante

Jag försökte lägga en kommentar här men sidan hängde sig eller nåt så jag provar igen och hoppas att jag inte gör en dubbelpostning.



Duktig är han killen, kallas ju simultanförmåga när man kan göra flera saker samtidigt :-)

#4 - Lisa F

Haha, jag känner igen det där! Men han är iallafall väldigt duktig att gapa och äta, syns att han gillar sin gröt. Riktigt det där engagemanget har inte min dotter...



Du har en utmärkelse på min blogg!

http://fahlaker.se/stella/2009/january/en-utmarkelse.html



ha det så gott /Lisa

#5 - Emma

Haha, söt han e då.

Du har fått en award av mig.

#6 - Lena

Vad sött! Vad gulligt han sträcker sig efter maten med munnen. Riktigt sådär enkelt går det inte till när vi matar vår son. Han tar tag i skeden och drar händerna i ansiktet, vi försöker hålla i hans händer men då blir han så sur så han vägrar äta.

#7 - Erika

hihi vad söt o rolig han är :-) verkar ju tycka riktigt bra om gröten!

#8 - Elina

Haha han verkar tycka om sin gröt i alla fall :) Vad han sökte efter skeden när den inte var i närheten :) Jättegulligt!