bambi

10 månaders kontroll

Idag så var det dags för 10 månaders kontroll för Zack. Barnläkaren frågade om Zack kunde ställa sig upp, ta saker med pincettgrepp och klappa händerna. Sen så lyssnade han på Zacks hjärta pch kände på hans höfter. Allt såg bra ut och så kollade vi hans vikt, längd och huvudomfång  :)
#1 - Anna

Hej!

Vilka underbara plagg från odd molly du bar på galan! Dom har såå mycket fint! I like! :)

Supersöt pojke du har!



Mingelbilderna har vi själv tagit men vill du låna så är det helt ok så länge vi får en länk tillbaka!



Kul att du tittade förbi...



Mvh Evelina Robins Garderob

#2 - Evelina

Namnet längst upp ska såå klart vara evelina!

Så går det när vi delar dator på jobbet! ;)

#3 - Anneli

Hej!



Häftigt att det händer så mycket med Zack, han kommer nog gå på sin 1-års dag :)



Undrar hur han ligger på längd- och vikt kurvorna? över, under eller medel?



mvh

Anneli

#4 - Helga

Hej Bambi!



Jag skulle vilja be dig om råd och om du har tid ber jag dig att svara till min mailadress [email protected]. Du verkar ha lite pejling på detta med bloggar och affärsverksamhet.



Jag har blivit erbjuden att flytta min portal till ett nystartat företag i resebranschen och kan ev få ersättning längre fram om jag drar trafik till deras sida. Jag är intresserad, men undrar hur skulle du göra??



Jag vill helst inte flytta min sida helt utan bara blogga vid sidan om - alltså behålla den gamla också. Anledningen är jag kommer att vara ganska styrd i fråga om innehållet i den nya bloggen. Det ska handla om flygvärdinneyrket och ställen jag besöker... I min vanliga blogg blandar jag ju friskt.



Tacksam om du skriver vad du tycker...Helga

#5 - Maria

Hej! Underbart fina kläder!! Jag hitatde hit av en slump men återkommer :) Kram Maria www.mariasdagbok.blogspot.com

#6 - Sofie

Stora killen!

Och vänta bara, snart går han säkert också.

För min lillkille tog det inte lång tid från stå-upp-mot-allting-stadiet tills han började släppa taget och gå.

#7 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Anneli: Han ahr alltid legat över sin viktkurva, men inte så mycket nu längre... nu är han nästan på "medel".