bambi

#327 till hösten


#327 Light Cotton Embroidered är en klassiker som man gärna kan ha flera utav. Till hösten så kommer dom i färgerna: cherry, chalk,  dark blue, lilac och powder.

Mina favoriter är powder och chalk. Vilken/vilka är dina favoriter?
#1 - Ina

Jag gillar cherry, mörkblå och powder. Blir det inköp så blir det en i cherry, tycker den är jättefin.

#2 - N

Jag tycker nog alla är fina, lite svårt att säga en favorit. Kanske Cherry, chalk och powder. Jag har faktiskt ingen sådan blus än, kanske att jag skulle investera i en till hösten. Fin att ha under en kofta.

#3 - Susanna

Den i powder är finast! Jag har redan en mörklila, rosa och röd men vill gärna ha fler. Light cotton embroided är de Odd Molly plagg jag använder mest. Ha en bra dag!

#4 - Ann-Sofie

Cherry eller dark blue är mina favoriter. Den blå kommer att få flytta hem till mej!

#5 - Pingla

Jag är väl en av de få som inte riktigt fattat hypen med 327:an.

Förmodligen för att den är så lik några gamla tunikor jag har från Indiska och att jag då inte tycker det är värt priset. klurar

#6 - Anna

Powder, fast jag tycker det är svårt med storleken då denna är bautavid men ganska tajt upptill... varken 1an eller 2an passar mig:(

#7 - Sara R

Dark blue är min favvo!

Jag dras alltid till plagg som innehåller blått av någon underlig anledning.

#8 - Anna-Karin

Dark blue och cherry är mina favoriter.

fast jag gillade de gamla modellerna bättre.

#9 - Katinka

Powder och dark blue är mina favoriter. Jättefina och här blir det nog ett köp eller tv skulle jag tro.

#10 - Jenny

Jag tyckte bättre om de gamla i slätt tyg i stället för de här nya med "brodyr" i tyget.

Blir nog ingen sådan för mig i höst, har 4 som jag får slita på...

/Jenny

#11 - barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Åh vilka fina! :-) Skulle kunna ta en av varje färg ;-)

#12 - Jolanta

Håller med Pingla, jag har tröttnat på denna blus!

De finns överallt, alla har de i alla möjliga färger och modellen är sisådär, skulle jag säga...

Blusen är så himla lång och vid i botten, inte särskilt smickrande för en som är kortare än 170, tycker jag. Fint broderi och mjuk och härligt tyg, men inte mer än det.

#13 - becca

den vinröda var fin

#14 - Anonym

hur mår du idag?:)

#15 - carro

åå så fin blogg du har :D har du gjort den själv?



Kram på dig!