bambi

Att se fram emot i augusti...
Många frågar när mer av Odd Mollys höstkollektion kommer och vad jag har hört så ska den komma i mitten/slutet av augusti nån gång. Något mer att se fram emot i augusti är Swedish Hasbeens höstkollektion som också släpps då. Jag älskar mina röda peeptoes och jag kan gå hur mycket som helst i dom!

Stövlarna (som kommer i fler färger än gult) är verkligen häftiga! Jag gillade även dom med snörning!
Vad tycker ni?

#1 - Linda

Buhu... å jag som inte kan gå i klackar alls.. går inte, får svinont i fötterna... har provat så många gånger nu, utan att mina fötter gillar det.

#2 - Nyårsmamman

Inte för att vara tråkig, negativ eller så. Men det var faktiskt något av det gräsligaste jag sett någonsin. Träskor med höga skaft och säkert svindyra också? skakar på huvudet

#3 - Pingla

Ah, jag som älskar mina hasbeens är ute efter dem längst ner till vänster. Längtar sååå efter släppet.

#4 - Pingla

Neeeej, nu blev det så där fel som bara jag gör. Jag menade ju dem längst ner till höger.

#5 - Jolanta

Njaaa, sä där, tycker jag... Hur skulle man kunna gå i dessa när man inte känner av markytan sulorna är ju av trä! Vad ska man göra när det är halkigt och har snöat? Kan inte ens föreställa mig!

#6 - Linda

de var ju så coola...

#7 - Helen

de gula stövlarna är rätt fina :)