bambi

Brev från farbror polisen

Ja, idag kom brev från polisen med anmälan. Där stod det lite mer, det var tydligen narkotika inblandad! Får se om vi kommer få några pengar av den här killen. Just nu så väntar jag på en offert från bilverkstaden så att vi vet hur mycket vi ska kräva av killen. Blää... en massa extra jobb bara för att nån annan ska hålla på och knarka. Det känns som om det är bara vi som blir drabbade av såna här konstiga saker (hur vanligt är det att få en tv kastad på sin bil?)... och alltid är det nåt krångel med den där bilen....
#1 - towe

Uh... nästan lite obehagligt det där. Att ha narkotika så nära inpå!



Hoppas ni får rättvisa av arga tvkillen.

#2 - Nina

Hmm inte såå vanligt direkt ; )

Hoppas allt går smidigt med lagning/betalning nu!

#3 - MariaMartina

Ja, det lär ju kännas lite obehagligt.. Narkotika är inget att leka med, som alltför många kanske inte riktigt inser.



Förresten, jag har precis börjat blogga, ta dig gärna en titt! Designen är dock under uppbyggnad, men.. tills jag får tag i en vettig design så får det vara. :)

#4 - Anna

Ja suck,



Vi har knarkare i huset intill, inget vidare när de sitter och skjuter upp i lekparken... Men nu ska vi flytta från Stockholm!

#5 - sessan ☆

Gud vad jobbigt!!



Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig smärtfritt för er nu.



Miljoner av Kramar från mig