bambi

Brüno

Igår kväll var vi på bio och såg Sasha Baron Cohens senaste film, Brüno. Jag hade hört från många håll att den inte var så bra, men jag tyckte att den var jätterolig! Jag skrattade högt många gånger. Den hade ett par sega avsnitt, men var nästan lika rolig som Borat tyckte jag nog allt! Helt klart sevärd. Jag ger den en 4:a av 5.

Roligt också att det är en svensk som har största birollen  :)
#1 - Pingla

Ah, vad bra med någon som sett den och kan ge ett positivt referat.

Jag är helt såld på Ali G. och Borat synd bara att maken inte fattar humorn.

#2 - Jenny

Hej!

Va kul att jag hittade din blogg! Jag håller på att leta efter ett plagg från Odd Molly som jag hittade i en butik men var slut i min storlek. Du verkar ha koll så jag tänkte fråga dig om du vet. Det är en satinjacka i grått och vitt, har nog funnits ett tag för det fanns bara en kvar. Har tittat lite på nätet men den verkar vara slut överallt. Har du nåt tips kanske? :-)

/Jenny

#3 - Evalena

Vad kul att höra att nån gillar den filmen. har också hört att den var trist. jag gillade Borat jättemycket så Brüno måste jag se!

#4 - maria

jag du har en riktigt intressant och bra blogg, keep it up!:)