bambi

Dagens outfit

Shottis & kobe dress
Underklänning


Jag kan inte bestämma mig om jag älskar klänningen eller hatar den. Men just nu älskar jag den, speciellt den härliga blommiga sidenkjolen.

#1 - Mollie

Den klär dig. Till vintern kan man bara ha en långärmad t-shirt....

#2 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Det är så fint med rött, jag är lite insnöad på det. Dessutom klär du kanon i den färgen!

#3 - Linda

Den klär dig verkligen :-)

#4 - Frida

Jättesnygg!

Om du inte älskar den, så kan jag älska den istället.

#5 - Emma

Du är så vacker! Klänningen är vacker! Du ska defenitivt älska den! Vet du, du och din söta son liknar varanda på pricken, han ser nog mer ut som sin mamma än sin pappa! Söt är han! Sköt om er! Kram från emmathilda

#6 - My

Tyckte den var as fin:D

#7 - sofie

Älska den! Du ser snygg ut!=)

#8 - sofie

Älska den! Du ser snygg ut!=)

#9 - Evalena

Jag tycker absolut du ska älska den! den är så fin o jag har varit stensugen på en. Färgerna passar dig verkligen!



Kram!

#10 - Pingla

Jag tycker den där klänningen ser pajasaktig ut på galgen men varje gång jag ser den på någon så slås jag av hur fin den är.



Jag tycker din passar dig så bra. Färgen är perfekt och klänningen sitter jättesnyggt. It's a keeper.

#11 - Mathilda

Varför skulle du hata den??

#12 - EVAMY - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn

Gud vad snyggt!