bambi

Dagens outfit

Min älskade lila 9th sweater
Gult pointelle linne
Fornarina jeans
#1 - sofie

Fint!

#2 - Pingla

Tycker du är duktig på att kombinera lila med anorlunda färger. Nu blev jag ju toksugen på ett gult pointelle-linne.

#3 - Susanna

Jättefin som alltid! Du inspirerar mig!

#4 - Theodora

Härlig lila tröja!

Ha en fortsatt bra Måndag!

/Theodora

#5 - Mabimao

Den tröjan/tunikan i den färgen är jättefin. Lila har verkligen blivit en favorit på sistonde, har haft lite svårt för det innan. Idag köpte jag en röd OM blus och det var fint till lila linne.

#6 - GI-Malin

Hej Bambi! Nu har jag hjälpt dig lite i ditt mål mot klänningen! ;)

You´ve got mail...

#7 - Sara R

Håller med ovanstående. Det är så snyggt med lila. Du passar så bra i det och får till fina kombinationer. Jag har inte varit så mycket för lila förut, men slog till på en lila hatehate tee och nu är jag fast.

#8 - Denise

Looks great. Can I ask if the 9th sweater comes up big? Thanks, I hope you are o.k with this being in english?

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Denise: It is quite normal in size!