bambi

Dagens Zack

Idag har plutten på sig en söt Me & I tröja och Villervalla byxor!
#1 - Tia

Hej tjejen, vi fikar gärna i veckan. Jag mejlar dig! M jobbar hela veckan så vi ska roa oss i stan. Ni kanske vill hänga med till Fjärilsmuseet ngn dag???



Kram

#2 - Sara

svar på kommentar i min blogg: ja jag kan tänka mig att de är kanon att ha när man tittar på film i sängen.

#3 - Nina

va söt han är bredvid sin enorma nalle :D hihi..

hur är det med dig? blev det en odd molly promenix?



kika in i min blogg. erbjudande från fuji, gratis fotoalbum. Göra någe fint med dina kort =) fixa ett album med bara Zack i.. hihi..

#4 - nina

Söt tröja på söt kille.

Vad tycker du om skoluniform?

#5 - Nina

är ledsen att ja inte hört av mig tidigare. inte haft en dator tillhands. måste ställa in fikat imorrn. ledsen för det. hoppas vi kan ses snart!