bambi

Doftar ljuvligt...

Jag går här hemma med ett stort leende på läpparna... eftersom denna fina Indy dress numera hänger i min garderob (det var inte så svårt att gissa vad som fanns i påsen, va?). Det blev en chocolate, jag lyssnade på det ni sa och tänkte på att det matchar mina ögon  :)


Det är massor med Molly-doft i hela klänningen, så härligt! Om man kikar på tagsen så står det inte så mycket om vad höstkollektionen kommer att heta.. det står bara "odd molly unc". Och om ni är nyfikna så kan ni se vad det står på baksidan av tagsen om ni förstorar den högra bilden...  :)

En sak som jag tänkte på är att alla tagsen på pre-fall kollektionen är skrynkliga, undrar varför dom har gjort så...?

Lite roligt med klänningen är att den har två fickor... jag har nog aldrig haft en klänning med fickor förut  :)
#1 - Zun

Åh, vilken fin! Åh, vad lycklig du måste känna dig nu! Åh, vad avundsjuk jag blir!



Tack för kommentaren hos mig ;-)



Kram Zun

#2 - mirka

Fin klänning, den bruna klädde dej absolut bäst!Köpte just samma klänning i brunt också,sen blev det också taradiddle dree i rött som klänning och skjorta, smock emd dress powder. Hur ja har råd är att jag sätter varje månad 50-100€ i en spargris när jag får lönen, då har jag pengar att köpa allt på en gång när det kommer(har börjat spara redan inför vären;)ja ska skriva om sovanden, barnen på bättre tid, har en gulleplutt på 1,8 år och han vaknar ännu 04.40 vad man än gör....arggh..vi hörs, goda tips har ja sedan ni kan pröva på, bloggen är super trevlig, vardagliga saker i livet.

#3 - Agneta

Grattis till det rätta köpet. Du tog helt rätt beslut!!!Klänningen är underbar ska köpa en likadan imorgon.

Kram Agneta

#4 - Pingla

Bra val.

Klurade oxå på det där med taggarna. Du kan väl skriva en rad när du fått reda på varför.



Fick min Full embr. smock dress, Chocolate i dag och kärlek uppstod direkt. Men blev som sagt förvirrad över tagsen.

#5 - Evalena

Åh din lilla lyckost! Den är verkligen superfin! Och Du vad superfin i den. Grattis!



Kram Evalena

#6 - Ina

Åh den är underbar, bra val!! Såg att denna klänningen finns i grått i samma som Taradiddle, den var också jättefin.

Det är väl härligt att borra in näsan i ett nytt Mollyplagg, doftar ljuvligt!!

Ser att din tag också är skrynklig, det var tagsen på mina klänningar också. Trodde det var något som hänt i leveransen men de kanske ska se ut så...

Har du varit inne på Fitts and Company, de har lagt upp mycket bilder på höstkollektionen!?

#7 - Susanna

Klänningen blir perfekt på dig, du gjorde ett jättebra val!!

#8 - Jolanta

Grattis, Bambi, underbar klänning som passar dig mycket mycket bra!

Tack för tipset om Fitts and Company!

Jag undrar också när Odd Molly ska lägga ut bilder på höstens och vinterns kollektioner?!! Väldigt segt av dem...

#9 - Katinka

Grattis till köpet! Den passar ju dig så fint. Jag valde mellan den och smock dressen, men nu blev det ju som det blev. Härligt ändå. Ska iväg och hämta min klänning nu, har jobbet övertid och inte ens hunnit förrän nu...

#10 - Fia

Tror ni inte att tagsen är skrynkliga som en liten grej för att kopiorna inte har det?? De har ju uppenbart lyckats hålla det ganska så hemligt och de kanske tänker variera..eller så är det bara för att det vill att det verkligen ska se "återvunnet" ut, ligger ju lite i tiden...