bambi

Fotobok

Nu har vi beställt inbjudningskort till Zacks ett års dag. När jag satt och kollade igenom alla kort som vi har tagit på Zack så tänkte jag på att jag måste ta och göra en fotobok av alla fina kort! Det finns verkligen 100-tals jättefina kort med massor med minnen, allt från när han föddes, kunde sitta och stå själv till när han blev ledsen för att han inte ville bada i det kalla havet.

Dom fina fotoböckerna här ovan kommer från Fujifilm och det är nåt liknande jag vill göra med bilder i olika storlekar och med text till fotona.
#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Jag har skickat in en fotobok som jag gjort om Theas dop. Väntar med spänning på hur den kommer se ut. Hoppas den blir ett fint minne! Om jag blir nöjd blir det till att göra fler! Smidigt!

#2 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Här hemma räcker inte 100-tals, här pratar vi 1000-tals. ;)