bambi

Fredagslyx

Idag unnar jag mig världens godaste kebab från Folkets Kebab (dom har en massa hoummos på, mums!), världens godaste brownie från 7Eleven, cola light och 4 trisslotter (som jag inte vann ett skit på...).
#1 - Linn

Läste inte du "hemlige kocken" nyligen?(med tanke på att du fortarande köper 7elevens bakverk...;))

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Linn: Jooo... men dom är så sjukt goda. Men allra helst skulle vilja baka egna men då äter jag upp hela plåten själv!!

#3 - Bina - everydaymolly

Ååååååh en sån brownie... (köpte jag att äta efter en god macka när vi valde bort att gå på restaurang och gick upp på hotellrummet istället.. senast vi var uppe)

#4 - Carolina

Mums - men trist med flera lotter och ingen vinst!

#5 - nina

Åååå gott

#6 - Linn

hehe..jag hade ätit upp hela den egenbakade plåten själv! På mig fungerade boken 100%. Är en riktig sockergris, men nu köper jag aldrig sånt längre:D

#7 - Nina

ååå så gott med en brownie!

#8 - Mallanmamma

Fast du vet väl om att sockerberoende uppstår mycket lättare om du dricker cola light istället för en vanlig cola. Diabetiker?