bambi

Gratis är gott

Medans jag är iväg och roar mig på Mammablogg Galan så kan ni trösta er med lite gratis yoghurt. 100 st. av er får prova Yoggi Yallas nya smak Pink Flamingo som innehåller rosa guava, rosa grapefruit och granatäpple.

12000 testpersoner röstade fram Pink Flamingo som sin favorit i en smak-audition. Så passa på och prova en helt gratis och se om den också blir din nya favorit!

Så här gör du: SMSa koden KUPO BLOGG106 till 72130. Så får du en digitalkupong så att du kan hämta ut en gratis Yoggi Yalla Pink Flamingo hos valfri Pressbyrån eller 7-Eleven. (Kupongen gäller bara en gång.)


P.S. Jag säger till när kupongerna börjar ta slut så att ni inte smsar i onödan. Men smset kostar som ett vanligt sms.
#1 - Tia

Hej tjejen,



Japp hon har sytt den själv. Men du allvarligt, slutar du 14 fast du jobbar heltid????? Behöver de inte en eng/hi-lärare? I sådana fall får du säga att jag vill ha jobbet!



Kram



PS. Vi tar en fika när jag är tillbaka. Vet inte när det blir men jag messar eller ringer. DS.

#2 - Marie

Tack!

#3 - Tess

Fin blogg du har=)

Ha det bäst på mammabloggalan och försök att njuta!