bambi

Håller vikten...

Jag vägde mig imorse... första gången på 3 veckor eller nåt sånt. Så jag vågade knappt titta... men resultatet var helt okej! Vågen visade 70,1 kg, alltså bara +0,5 kg sen jag slutade med Cambridge för ca 7 veckor sen. Kul att jag fortfarande håller vikten någerlunda! (Vilket är kul att få skriva eftersom det första alla Cambridge-motståndare säger är att man går upp allt igen direkt...)


Ändå så har det blivit en hel del onyttigt. Som igår kväll när sambon och jag kom hem med världens godaste sås till glass:



Det finns verkligen ingen godare sås. Så igår kväll blev det ett stort lass med glass och nougatsås (fast det kändes som om jag hade ätit en sockerbomb i munnen efteråt):



Men jag vet att jag inte kan hålla på och äta hur mycket godsaker som helst... men har man semester så har man  ;)
#1 - Nina

Bra jobbat! Klart man måste unna sig lite också ; )

#2 - Anonym

mmm ja den såsen är verkligen god!

#3 - Tia

Shit! Jag har inte unnat mig någonting gott efter CB även om t o m sallad och grillat är gott efter en sådan kur. Jag ligger på 67 nu. Ca -8 kilo. Syrran har gått ner 11 kilo nu!



Vi siktar på fika i veckan! Måste bara i väg och fixa ett pass.



Kram

#4 - Rebecca

Exakt, är det semester så är det!

Kanon att du hållt vikten. Jag trodde inte på "sånt där" innan jag själv testade Herbalife, vilket gav kanonresultat.

Ha en härlig kväll!

#5 - barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Mmmm den såsen älskar jag med! Vi testade även deras nya vit choklad, men uff det var ingen höjdare!!! =/

#6 - Pingla

Är på dag 7 på min första vända med cambridge ren kur. Var på grillfest med 70 pers igår. Jag klarade på en hårsmån av att inte äta något. Känner nu att svårare än så blir det nog inte.



Att du hållt vikten ger mig hopp att det här kan funka.