bambi

Härlig läsning på tåget!
När jag skulle åka hem från Mammablogg Galan så hade jag hoppats på att tåget skulle ha internet, men igen... så fanns det inget internet (konduktören sa att man får åka X2000 om man vill ha internet). Då kom jag på att vi hade ju fått två tidningar i våra goodiebags! Så jag drar fram dom:


Åh, Queen... royalist som jag är så är jag jätteintresserad av kungafamiljen  (jag är ironisk för er som inte känner mig...) och att sitta och läsa recept i Laga lätt är precis det man vill när man har ont i huvudet och mår lite illa på tåget.... härlig läsning!

Det känns faktiskt att nästan vilka andra tidningar som helst hade varit bättre än just dessa.....
#1 - V

Jag håller på en med en undersökning till min Svenska C-uppsats, gå gärna in hos mig och svara på 3 frågor det skulle hjälpa mig mycket:)

#2 - Ingela la la

Hej! Galan var fantastisk tycker jag. Mingelbilderna har jag tagit själv, det är ok att låna om du vill.

Vilken otur med bilen... Tur att dom fick fast honom ändå, annars hade det ju varit ännu tråkigare.

Kram Ingela

#3 - Anna

Annars så är Laga lätt tidningen jättebra, brukar hitta många bra recept där i =)

#4 - Pingla

Haha, vilket slag i ansiktet.

Det är som när man går på diet och helt plötsligt bjuds in till grillkvällar och sommarfester till höger och vänster.

Trodde faktiskt de hade internet på alla tåg om man åker 1:a klass. Tur att man har en dongel (tack jobbet :-) ).

#5 - Bröllopsbloggen

bra med goodiebags, så du fick dej lite underhållning

#6 - Sofie

Inget ont om Kungafamiljen, men en hel tidning? Finns det någon som köper den och läser överhuvudtaget kan jag fundera över..

Jag är sådär typiskt svensk och tänker att "de är ju bara människor de också". Alla är lika mycket värda! ;p

#7 - nina

Ha ha, så du var ironisk. Först när jag läste det så tänkte jag att "Åhnej, så hon gillar att läsa om kungafamiljen" för det trodde jag inte riktigt om dej då jag tycker vi ganska ofta tycker lika.

Personligen aktara jag mig för skvallertidningar och damtidgningen å fan å hans moster.

#8 - Mira

Vad kul det var att träffa dig på galan!



Var orolig för vad du skulle ha på dig, så jag skippade Odd Molly helt! ;-)



Vad kul att tidningarna uppskattades. De har jag hjälp till att fylla påsarna med.



På återseende!